Portal podróżniczy etraveler.pl

gwarancja udanych wakacji
Accredited Agent

Biuro Global Airline Services na Lotnisku Chopina – najczęściej zadawane pytania

biuro global

1. Na jakie linie lotnicze mogę kupić bilety w biurze Global Airline Services na warszawskim lotnisku Okęcie?


Nasze biuro sprzedażowe na lotnisku w Porcie Lotniczym Chopina oferuje bilety lotnicze na wszystkie tanie i tradycyjne linie lotnicze. Można tu kupić bilety na takie linie jak Ryanair, Wizzair, EasyJet, Norwegian, Aerlingus, Germanwings czy Air Asia. Dodatkowo posiadamy w ofercie wszystkie tradycyjne linie lotnicze takie jak Qatar Airways, Emirates, Lufthansa, KLM, Air France, Air Berlin, LOT, Air Baltic, Aeroflot oraz wszystkie pozostałe linie zrzeszone w IATA.

2. Czy w biurze biletowym na lotnisku w Warszawie mogę płacić za bilety tanich linii lotniczych gotówką?

Tak. Przyjmujemy płatności gotówką za bilety lotnicze tanich linii lotniczych. Możliwe są także płatności wszystkimi rodzajami kart kredytowych i płatniczych oraz przelewem bankowym.

3. Czy mogę kupić na warszawskim lotnisku Chopina bilety lotnicze także w soboty i niedziele lub święta?

Tak. Nasze biuro lotniskowe otwarte jest codziennie. W dni powszednie w godzinach 08.00 – 19.00, w soboty, niedziele i święta w godzinach 09.00 – 19.00.

4. Czy w biurze na Okęciu mogę zmienić swój bilet lotniczy taniej linii lotniczej, który kupiłem samodzielnie przez Internet przez stronę przewoźnika?

Tak. Do zmiany takiego biletu będą potrzebne: numer rezerwacji/biletu, trasa na jaką bilet był wystawiony, imię i nazwisko pasażera, ewentualnie adres mailowy podany w procesie rezerwacji.

5. Czy w biurze Global Airline Services mogę zmienić swój bilet lotniczy tradycyjnej linii lotniczej, kupiony bezpośrednio na stronie przewoźnika lub w innym biurze?

Niestety nie. Bilety zakupione bezpośrednio na stronach internetowych tradycyjnych przewoźników lub u innych agentów muszą być zmieniane w miejscu zakupu.

6. Kupiłem/am bilet lotniczy na stronie etraveler.pl i chciałem dokonać jego zmiany. Czy biuro Global Airline Services na lotnisku Okęcie w Warszawie to także biuro etraveler.pl?

Global Airline Services Sp. z o.o. jest właścicielem portali internetowych etraveler.pl i latajsamolotem.pl. Wszystkie bilety lotnicze kupione online przez te strony mogą być zmieniane na warszawskim lotnisku Fryderyka Chopina w biurze firmy, o ile taryfy tych biletów zezwalają na zmiany.

7. Gdzie mogę zwrócić bilet, z którego nie będę korzystać, zakupiony przez portal etraveler.pl?

Bilety zakupione przez portal etraveler.pl lub latajsamolotem.pl można zwracać osobiście w biurze na lotnisku Warszawa Okęcie (Terminal 2, antresola). Zwrotów można dokonać także kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie. Należy pamiętać, że linie lotnicze zezwalają na pełne zwroty niewykorzystanych biletów tylko w przypadku biletów wystawionych w najwyższych taryfach pozbawionych restrykcji. Wiele taryf lotniczych nie zezwala na dokonanie pełnych lub nawet częściowych zwrotów.

8. Czy w biurze Global Airline Services można kupić ubezpieczenia turystyczne?

Tak. W naszym biurze na lotnisku w Warszawie wystawiamy ubezpieczenia turystyczne niemieckiego ubezpieczyciela firmy ERV (Europäische Reiseversicherung AG).

9. Ile czasu zajmuje wystawienie polisy ubezpieczeniowej?

Wystawienie ubezpieczenia podróżnego zajmuje około 2 – 3 minut. Dlatego załatwienie tego przed samym wylotem nie będzie problemem.