Rzut oka do Maroka

Autor: Martyna Świątek

Data publikacji: 07.06.2012 10:51

Na Maroko możemy spojrzeć z dwóch stron. Dla Europejczyków to okno na świat afrykański, dla Afrykańczyków to okno na świat europejski. To była moja pierwsza podróż do świata afrykańskiego. A teraz po ponad roku od marokańskiej przygody ja, Europejka, próbuję odtworzyć w mojej głowie sześć głównych wspomnień i odczuć z tego niezwykłego kraju. »

Jeden dzień w Marrakeszu...

Autor: Ilona Kotlewska-Kowalska

Data publikacji: 03.02.2012 02:10

Marrakesz przywitał nas przyjemnym chłodem o wschodzie słońca. To budzik Wojtka nie zorientował się, że zmienił kontynent. Nastawiony na 8:00 rano czasu europejskiego zerwał nas z łóżek o 6:00. Dwie godziny później byliśmy gotowi na podbój Afryki albo przynajmniej jej ponad milionowego kawałka. Poszukując śniadania, widzieliśmy jak miasto budzi się do życia... »

Maroko – w przedsionku Afryki

Autor: Monika Miszczak

Data publikacji: 21.07.2011 14:26

Od dłuższego czasu mieliśmy ochotę na spontaniczny wyjazd – nie do końca zaplanowany, z plecakiem i w wygodnych sandałach (bynajmniej nie w japonkach). Jednogłośnie zdecydowaliśmy się na Afrykę. A przynajmniej na jej przedmieścia, czyli Maroko. »

Agadir – precz z mitami!

Autor: Ola Klimowicz

Data publikacji: 04.07.2011 15:32

Odkąd skończyłam 18 lat, co roku spędzam z siostrą tydzień za granicą. Tegoroczne wakacje zaczęłam od pobytu w Agadirze, na wybrzeżu Maroka. A to dlatego, że moja siostra chciała postawić stopę na innym kontynencie. Szczerze mówiąc, przed wyjazdem nie wiedziałam wiele o tym kraju. Słyszałam jedynie dużo opinii od osób, które w Maroku były i Maroka doświadczyły. »