Giro d’Italia czyli wokół włoskiego buta - część 2

Autor: Małgorzata Dziekońska

Data publikacji: 02.03.2014 22:05

Włochy kusiły nas zawsze. Gdy nadarzyła się okazja wyjazdu we wrześniu na urlop nie zastanawialiśmy się ani chwili – jedziemy na samo południe. Nigdy nie planujemy dokładnie trasy – układamy ją z grubsza, a zawsze po drodze okazuje się, że jest jeszcze coś ciekawego do zobaczenia. Ponieważ podróżujemy camperem nie musimy się martwić o noclegi i posiłki – domek mamy zawsze ze sobą :) »

Giro d’Italia czyli wokół włoskiego buta

Autor: Małgorzata Dziekońska

Data publikacji: 16.02.2014 19:48

Najpierw przyszedł czas na północ Włoch. Trochę się zapędziliśmy i mijając Rzym trafiliśmy aż do Neapolu... zjechaliśmy na południe - cały bucik, cholewka i obcas. Popluskaliśmy się w morzu, zdobyliśmy kilka szczytów w Dolomitach, Apeninach. Zauroczyły nas krajobrazy i ludzie południa... »

Zimowe Włochy w 8 dni

Autor: Paweł Wójcik

Data publikacji: 12.02.2013 10:39

Czy można zwiedzić Włochy w 8 dni? Nam udało się, w ekspresowym tempie, poznać wiele tajemnic tego urokliwego kraju. Przejechaliśmy z Mediolanu przez: Bolonię, Florencję, San Gimignano, Sienę, Capalbio, Rzym i Watykan aż do Wenecji. »

Południowy-zachód w pigułce, czyli samochodem przez Austrię, Włochy i Francję

Autor: Marta Rozbicka

Data publikacji: 05.09.2011 12:40

W 16 dni przejechaliśmy ponad 5000 km, przekraczając granice siedmiu europejskich państw. Byliśmy w Wiedniu, Wenecji, Florencji, Monako, wypoczywaliśmy na plażach Lazurowego Wybrzeża. Szaleńcze tempo pozwoliło zobaczyć wiele interesujących miejsc, a także na własnej skórze obserwować podobieństwa i kontrasty. »

9 kręgów niebiańskiej Toskanii

Autor: Aleksandra Hołowienko

Data publikacji: 17.06.2011 12:57

Zastanawiałam się, ile prawdy jest w tych wszystkich tchnących zachwytem opisach Toskanii... »