Balkan Express - 13 dni 14 krajów - II etap

Autor: Karolina Ceven

Data publikacji: 04.03.2014 12:11

Statystyka jest dobra: 5250 km 2006 rok, marzec 150 zł 14 krajów 13 dni 12 nocy 6 stolic 5 krajów docelowych 5 krajów przejazdowych 4 kraje „przy okazji” 2+1 osoby »

Al sur, por favor! - czyli autostopem na koniec świata. zadanie II

Autor: Monika Drążewska

Data publikacji: 03.03.2014 21:49

Liczba odwiedzin: 31999

Wyruszyliśmy z domu z prostym planem: spełnić nasze marzenie o Ameryce Południowej, jak najmniejszym kosztem zobaczyć jak najwięcej, a przy tym dobrze się bawić... »

Sen spełniony...

Autor: Maria Pietrzak

Data publikacji: 03.03.2014 10:55

Zacząć należy od tego, że nie łatwo jest dostać wizę do USA. Ale, kiedy się ją już dostanie, można pakować walizki i wyruszać w drogę, mając przy tym nadzieję, że nikt, w Stanach nie cofnie nas z lotniska, bo to też, podobno może się zdarzyć. »

Namaste Indie! Cz. II

Autor: Aneta Mikosz

Data publikacji: 03.03.2014 09:57

Mój wyjazd do Indii był nie do końca zaplanowany a nawet niezbyt pożądany – tak jak pisałam wcześniej, nie dostałam wizy do Iranu i nie chcąc tracić urlopu, postanowiłam, że wyruszę gdziekolwiek. Wybór padł na Indie. Z perspektywy czasu uważam, że był to strzał w dziesiątkę. »

Zabytkiem przez świat – relacja z podróży

Autor: Ada Uchmańska

Data publikacji: 03.03.2014 01:43

Zdecydowaliśmy się na wyjazd, ponieważ pragniemy czegoś więcej od życia i w końcu odważyliśmy się po to sięgnąć. Monotonność i przewidywalność zaczęły nas przytłaczać, w dodatku oboje chcieliśmy rozwijać swoje pasje. Uzbieraliśmy pieniądze, wsiedliśmy do auta i zostawiliśmy wszystko za sobą. »

Giro d’Italia czyli wokół włoskiego buta - część 2

Autor: Małgorzata Dziekońska

Data publikacji: 02.03.2014 22:05

Włochy kusiły nas zawsze. Gdy nadarzyła się okazja wyjazdu we wrześniu na urlop nie zastanawialiśmy się ani chwili – jedziemy na samo południe. Nigdy nie planujemy dokładnie trasy – układamy ją z grubsza, a zawsze po drodze okazuje się, że jest jeszcze coś ciekawego do zobaczenia. Ponieważ podróżujemy camperem nie musimy się martwić o noclegi i posiłki – domek mamy zawsze ze sobą :) »

W pogoni za Khinkali, cz. II

Autor: Anna Kucharska

Data publikacji: 02.03.2014 21:37

Aby przeżyć wyprawę życia - najlepiej zacząć od znalezienia grupy podróżników, którzy są tak szaleni jak ty. Moja przygoda z grupą Eurotrip zaczęła się w czerwcu 2012 i wspólnie przemierzyliśmy ponad 6 tys. km. Najlepszym środkiem transportu na taki wypad jest bus VW T3 i takim właśnie wyruszyłam w podróż z Gdańska do Tibilisi przez Arabatkę. Po wyprawie muszę przyznać jedną rzecz -wierzę, że te busy mają taka samą frajdę z podróżowania, co ich pasażerowie. Żyją i bawią się razem z nami pokonując kilometry. Bus T3 to podróżnik, który daje z siebie wszystko i wyciągnie Was z nie jednych tarapatów . »

Some Journeys are made for the soul and żółtaczka

Autor: Paweł Szpala

Data publikacji: 02.03.2014 21:25

Opis wyprawy do Azji południowo - wschodniej plus 5 ulubionych przez ze mnie aktywności na przebytej przez ze mnie trasie. »

Gruzińskie marzenie - relacja i TOP 5

Autor: Michał Brezdeń

Data publikacji: 02.03.2014 20:22

Teoretycznie większość podróżników już tam była, bądź planuje być. I nas dotknęła „choroba” na Gruzję. Pomimo postępującej komercjalizacji to wciąż jedno z najbliższych nam miejsc oferujących za przystępną cenę tyle atrakcji na tak małej przestrzeni. Do tego arcyciekawa historia i kultura, kuchnia i ludzie dla których Polak i Gruzin to brat. Relacja z podróży wraz z opisem TOP 5 rzeczy, który musimy koniecznie zobaczyć/zrobić w Gruzji. »

Wzdłuż wybrzeża Brazylii, cz. II

Autor: Magdalena Mroczek

Data publikacji: 02.03.2014 16:10

W Brazylii na pewno nie można się nudzić. Kraj jest ogromny i bardzo zróżnicowany, dlatego każdy znajdzie tu coś dla siebie. Zapraszam do przeczytania krótkiej relacji z podróży i TOP 5 Brazylii. »

Wsiadaj bracie! Dalej! Hop! - autostopem przez Azję

Autor: Sabina Piłat

Data publikacji: 02.03.2014 00:31

Przyszedł czas na relację. Pytanie tylko, jak zmieścić miesiąc podróży w trzech tysiącach znaków, jak pokazać Azję, która jest tak inna od znanej mi Europy. »

Koleją transsyberyjską, cz. II

Autor: Mateusz Surdacki

Data publikacji: 28.02.2014 21:24

Dwa plecaki, jeden namiot, 24 dni, 9600 PLN i prawie 9000 pokonanych kilometrów. Przejechaliśmy pociągiem Rosję, Mongolię i Chiny, odwiedzając ciekawe miejsca na trasie. Jedliśmy czebureki w Moskwie, omula nad Bajkałem, piliśmy herbatę z mlekiem w Ułan Bator, a w Pekinie oprócz ryżu pochłanialiśmy pyszne pierożki gotowane na parze. Podziwialiśmy bajecznie kolorowy sobór Wasyla Błogosławionego na Placu Czerwonym, a po kilku dniach drewniane domy w Irkucku. »

Cztery pory roku - Śnieg, słońce, Bałkany i my

Autor: Michał Lutowierski

Data publikacji: 28.02.2014 19:37

Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra i Albania w 10 dni, które pokazały jak bije bałkańskie, wielkie serce. »

Nad Morze Czarne tam i z powrotem - część II

Autor: Kacper Dziekan

Data publikacji: 28.02.2014 15:34

Wybraliśmy drogę od wschodu do zachodu. Najpierw Ukraina, potem Naddniestrze, Mołdawia i Rumunia. Powrót samolotem z Budapesztu, dzięki dobrodziejstwu cenowemu Wizzaira. Początek standardowy – nocny pociąg do Przemyśla »